Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали трудно студена.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bizona Покажи съобщение
    това някой може и да са го чели но явно има и такива които не са.от дизел форума е на колегата BRAZEL един от добре запознатите с ТДИ моторите и чипването им
    Само не разбрах как коментара за трудния ТОПЪЛ старт на ВАГ ще помогне за трудния студен на Фиатския мотор?
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #17
      Просто исках да помисли за вариант на количество впръскано гориво което може да идва от позапушени дюзи.

      Comment


      • #18
        Пращаш го в 3та глуха.
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #19
          Най-вероятно е въздух в системата...
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Вече писах че ако е въздух проблема ще е изразен и през топлото , а тя тогава пали без проблем .

            Comment


            • #21
              Ето и моя проблем.След като мина през диагностика излезе грешка датчик високо налягане,днес бе сменен,и грешка я няма,следва някои друг ден тест с паленето и ще видим дали е от това.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

              Comment


              • #22
                Проблема си остана.Остава да са дюзи,регулатор или помпа за жисоко налягане.
                Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                Comment


                • #23
                  Ако беше регулатора щеше да гасне при яко натоварване, примерно по баир нагоре да и дадеш пълна газ, или при изпреварване с пълна газ. Това са първите симптоми на регулатора. При помпата симптомите са горе долу същите, но трябва да се дигностицира в движение. Следят се наляганията на празен ход, при натоварване и т.н. Както ти писах в началото, аз залагам на дюзи, виж какво пикаят, сложи им по едно шишенце на излишното гориво и виж колко количество събират за определено време. Това пак не е гаранция че не са всички износени и количеството ще е еднакво, но поне ако има 1-2 ще ги хванеш.
                  И не е зле да потърсиш по-качествен диагностик, явно нещата с посления не се получават достатъчно добре.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Грешката да не би да е била за "ниско налягане в рейла" и оттам да сте сметнали, че е заради датчика на високото налягане? Ако не може да запали почти винаги записва тая грешка поне при мен беше така. От регулатор също се случва да пали много трудно. Аз залагам на регулатор или помпа - боклуци или уплътнения. Като запали в движение като смачкаш газта докрай какво налягане в рейла показва диагностиката?
                    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                    ex Alfa 156 1,9 JTD
                    ex Alfa 75 1,8

                    Comment


                    • #25

                      Просто исках да помисли за вариант на количество впръскано гориво което може да идва от позапушени дюзи.

                      Comment


                      • #26
                        Колега при мене беше заял агра и много трудно палеше студена а на топло никакъв проблем а също така се заслушай като дадеш на контакт не трябва да чуваш балбукане откъм резервуара ако се чува имаш пробив в някой маркуч.Доколкото за подгрева мойта с 3 прецакани свещи палеше перфектно примера е за алфа 156 2.4 136кониовата.

                        Comment


                        • #27
                          На мен ми се е случвало много рядко но - при пълно натоварване (пълна газ), за 1 секунда все и едно че съм изгасил колата от ключа само за 1 сек. предърпа и продължава без аз да правя нищо ,направо забива но пак повтарям много рядко може би на 500 км веднъж ,а понякога и повече -симптома е от 2 год. насам и не се влошава.

                          Comment


                          • #28
                            Няма никакви други драми,има само с палене при студен старт.
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

                            Comment


                            • #29
                              И според мен трябва да се провери (визуално) регулатора на налягане (високото налягане) . уплътнението на плунжера за скъсване и износване.
                              Когато моят се повреди, първо не палеше при първо стартиране. После спря въобще да пали.
                              Това се случи след пътуване от Плевен до Варна (ЗлП). Не съм усетил никакви аномалии с ускорението и мощността.
                              В сервиза запали с много въртене при закачени 2 акумулатора.
                              Не показваше никакви грешки на диагностика. ВН на горивото беше в нормалните граници.
                              Единствения "симптом" беше, че при въртене на стартер ВН беше 90 - 100 бара. Ако успееше да стигне 130 - припалваше, а би трябвало да е над 150 бара.
                              Уплътнението се беше прокъсало.

                              Comment


                              • #30
                                Имах същия проблем,първо запалване много тромаво и после е ок.Указа се ГНП-то наскоро протече от гарнитура, ремонт и сега не дава да завъртя клуча пали като бензинова.
                                156 1.9 JTD 105hp

                                Comment

                                Working...
                                X